jaka Mandy jest ładna *___*
Heeeej! a co z Mesutem? wszyscy tylko Mandy Mandy, a pół nagi Mesut już Wam nie odpowiada? :DPozdrawiam! ;*
hah :) no pewnie, że półnagi Mesut nam odpowiada hah :D Ale Mandy jest naprawdę bardzo ładna :)
jaka Mandy jest ładna *___*
OdpowiedzUsuńHeeeej! a co z Mesutem? wszyscy tylko Mandy Mandy, a pół nagi Mesut już Wam nie odpowiada? :D
UsuńPozdrawiam! ;*
hah :) no pewnie, że półnagi Mesut nam odpowiada hah :D Ale Mandy jest naprawdę bardzo ładna :)
Usuń